5 darmowych narzędzi do tworzenia Instagram Stories

Chociaż Instagram oferuje już całkiem przyzwoite narzędzia, aby uatrakcyjnić Instagram Stories,  wielu użytkowników serwisu poszukuje nowych, lepszych – lub po prostu innych – rozwiązań. Urozmaicenie treści w relacjach na Instagramie jest szczególnie ważne dla tych osób, które zajmują się budowaniem profesjonalnego wizerunku swojej marki oraz jej rozwojem. Jest to istotne również dla ludzi dbających o estetykę swojego feedu. Dzisiaj prezentuję 5 darmowych narzędzi do tworzenia Instagram Stories.

instagram stories

Story Art

story art

Narzędzie pobrane w sklepie Google Play przez ponad 500 tys. osób ze średnią ocen 4,7. osiada kilkanaście szablonów tematycznych grafik, w oparciu o które można stworzyć wyjątkowe Instagram Stories. Aplikacja pozwala na użycie darmowych szablonów, ale także daje nam możliwość ich zakupu. Minusem jest, że nie możemy kupić pakietu kilku z nich i jesteśmy skazani na kupowanie tematów pojedynczo.

Story Maker 

Aplikacja Story Maker jest znacznie mniej popularna od swojej poprzedniczki. Moim zdaniem niesłusznie! Jest to znacznie bardziej minimalistyczne narzędzie, ale oferujące bardzo duże możliwości. Znajdziemy w nim trzy duże pakiety layout’ów. Do każdej z tworzonych przez nas relacji możemy dodać własne tło, tekst i muzykę. W ramkach standardowo umieścimy zdjęcia i wideo.

Design Lab

Narzędzie warte uwagi, bo ma kilkanaście ciekawych layot’ów. Pozwala na użycie kilku ciekawych fontów. Jednak pracę z tą aplikacją utrudniają natrętne reklamy.

Unfold

To zdecydowanie najpopularniejsze narzędzie wśród użytkowników Instagrama. Część motywów mamy w dostępie darmowym, za resztę musimy zapłacić. Jednak mamy możliwość zakupu pakietów, a nie pojedynczych motywów.

Canva

canva

Na koniec pozostała nam stara dobra Canva! To narzędzie oferuje nam naprawdę wiele różnych bezpłatnych szablonów dla Instagram Stories, które możemy dowolnie dostosowywać. Mamy również opcję zakupu dodatkowych motywów. Canva pozwala nam także na tworzenie grafik do wykorzystania w innych mediach społecznościowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *